Jag tror minsann ingen ser på fotboll längre, att det har blivit för mycket, att det har slagit över. För all tid ägnas åt min lilla blogg! En alternativ förklaring med VM och att allt fler läser den här bloggen kan förstås också vara att man blir så insnöad på all fotboll att man inte längre har nån aning om vart man tar sig på nätet, att man tappar all kvalitetstanke. Och då hamnar här.

Växer, var det, ja.

Fastest Growing WordPress.com blogs

  1. Klimatbloggen
  2. Crater – Mina fynd
  3. Tobias Schelin
  4. kaboom
  5. andurs förklarar världen för er <—– Det var väl skoj?
  6. Philipa funderar………
  7. Dexion

Man måste roa sig åt det lilla här i världen. Så, tjoho för mig.

Alltså, nä, jag kan inte smälta att svenska landslaget var så trött, att Zlatan tilläts spela när han var så dålig. Nå, han tar sig nog samman, tappar tio kilo och blir hyfsat briljant till nästa mästerskap.

