Hm. Vad kan man ställa för krav på flickr egentligen? Upptäckte just att topploggan på den här sidan inte längre syns. Så jag kollar på flickr från vilket bilden länkas. Och där står att bilden tillfälligtsvis inte är tillgänglig. Bilden är tillgänglig i övriga storlekar, bara inte den som jag länkar till.

Va fan?

Kan man ställa krav på en gratissajt?

[Det har nu gått en natts sömn och bilden har kommit tillbaka. Nån som tror att flickr/yahoo skulle bry sig om att svara om jag frågade varför bilden försvann? Hm, jag SKA fråga.]

[Det har nu gått en dag med solsken och jag har insett att jag INTE kommer att fråga varför bilden försvann. Anledningen är enkel. Jag är som alla andra. Jag ids inte. Och det är just därför gratissajter kan fortsätta att ha just den service och tillförlitlighet de känner för.]

