Heeeeeeeeeeeey!

Igår kväll letade jag febrilt efter en en hög med CDs med gamla backups på sånger jag skrivit och böcker jag kämpat fram. Jag letade och letade, var värsta råttjägaren. Nå, till slut, efter mycken möda hittade jag mina kära CDs. De är nu inlagda i mitt backupsystem av interna och externa hårddiskar där allt som kan förstöra livet för mig är att lägenheten brinner ned… Inget fullgott system med andra ord men klart bättre än inget alls

Till saken, unge man! Jaja, tjata inte… Jag upptäckte en flaska vitt vin, som jag inte tänkt på att jag hade. Eftersom jag är nyfiken och inte alkolist tänkte jag, jaha, då dricker jag väl vin då. Så, jag gjorde det. Och kan ni tänka er, även den här gången smakade det röven. Vin är helt enkelt inte min grej (ihop med alkohol i allmänhet). Likväl provar jag vin nån gång varje år och tror att det ska vara gott. Suck… jag är så dum.

Andra bloggar om: , ,

