Så, om jag har fattat saken rätt så ska jag vara lycklig nu. Kvinna! Smask på henne!

Då är jag väl det då.

En sak bara, jag får inte tummen ur och gör en podcast. Närpå en månad sen förra nu. Uj uj. Och jag skäms, jag gör faktiskt det. Det blir till att sätta sig ned och haspla ur sig nåt vackert som inte har med nåt att göra bara för att få ur sig en. Och jag har ju lite musik från Markus och Johns uppträde att späda ut med… Jo, det kan nog gå hyfsat.

Också lycka av att sportaffären lät mig lämna tillbaka min cykel som jag haft i två veckor. Cyklen min blev stulen och jag köpte direkt en ny… och två dagar senare står min cykel (fortfarande låst) på samma ställe som den stals ifrån. nån måste skämtat med mig… HIMLA KUL DÅ! Morr. Men, pengar tillbaka för cykeln, så lycka.

- fullständig lycka

Ja, och så Kvinnan då. Som är rätt himla gosig. För att vara en tjej.

😉

Puss, vänner
Andra bloggar om: , , ,

