Satt precis och undrade om jag inte glömt nåt idag. Och det hade jag. Tydligen skulle det garvas åt Galensskaparna och After Shave på Johans korridor. (Suck… det går inte att länka till Johan efter som han skriver ut sig på lunarstorm.) Vet inte om jag hade velat se på det, men det är alltid roligt att se folk som verkligen gillar nåt garva åt sitt och de sina.

Galenskaparna och After Shave är annars inga av mina favoriter. Per Fritsell är geniet i gruppen, sjunger underbart och har enorm tajming. Anders Eriksson är helt okej skådis, Jan Rippe funkar ibland. Resten av dem? Jag har svårt för dem. Men det krävs inte mycket mer av en grupp än att man har några som är bra på det dem gör. Uppenbarligen. Peter Ragmar var den andra med grym talang i gruppen. Jag saknar honom.

Det om hur de ter sig på scen. Skrivandet är en annan sak.

