Som du kanske känner till så sjunger jag i en dunderacapellagrupp som heter TRASA. Och där är jag då bas. Jag har varit bas i större delen av Traseriet, men ett tag var vi tre basar och en taxichaufför och då fick jag ge mig ut på lite stämmor. Det var svårt som fan att komma in i, men det gick hjäpligt.

Nu ska jag Taxi och Son uppträda i Lugnås på onsdag och då måste jag lära mig stämmor igen, och bättre den här gången, för nu är vi bara två. Det är jag som är son och Taxi som är Taxi då.

Och jag tror fan att jag har lärt mig det igen. Och närapå bättre. Jag vet inte vad det är jag tar, troligen en ters ned, men det låter helt okej. Och jag tror jag vet när jag hittat den – DET VIBRERAR I NÄSAN! Javisst, sjunger jag rätt vibrerar det i lilla nosen.

Vilket får mig att undra… när bihåleinflammationen är över, tappar jag förmågan då?

