Kolla det, hittills, enda inlägget till den här artikeln på Aftonbladet om vad Michel Platini tycker om fotboll och England. Hi hi, de kallas honom för en liten fjant! Och det är ju så passande, för det är ju det han är…

Alltså, Platini var egentligen innan min tid. Men vad jag fattar så SKITER jag i vad han var för nåt. Numer verkar han bara vara en liten fjantig fransman. Och med liten så menar jag att han är kort och klen. Och med fjantig fransman så menar jag att han är kommunist. Eller vad man nu ska kalla det franska sättet att styra saker och ting, ni vet, att subventionera allt som är FRANSKT.

Jaja, men kan han inte lägga av med att försöka fippla med hur folk får värva spelare till sina lag? Det har han liksom inte med att göra. För andra lag består just inte av fransmän…

