Det är då tusan att hur länge man än är vaken och hur många gånger man än uppdaterar sin browser om beskedet om sina paket, de kommer inte snabbare för det. Vilken stil, va? Jag menar, jag har ju ett fysiskt behov av att få mitt midi-keyboard, juh! Jag går ju under annars… uhu

Habegär är inte det sämsta, för annars skulle man ju inte ha sig nåt. Hm, jag tror jag klämde ur mig årets bästa mening där. Vassego.

För övrigt kan jag säga, att det inte är helt enkelt att inte ha lika mycket pengar som folk verkar tro att jag har. De försvårar och förhindrar vissa saker. Så nu står man i valet och kvalet. Men skulder funkar ju inte i längden, så det får nog va för den här gången. Helvete. Rätt himla mycket helvete faktiskt.

Nu ska jag sova och drömma om pengar och pryttlar. Tjejer väntar vi med ett tag.

