det tar vi nån annan gång, jag är inte upplagd.

Nä, det vi ska avhandla är inspelning av musik. Jag hade Pernilla här idag och hon sjöng det smällde i rummet. (Det visade sig vara jag som knackade bordet, men ni fattar principen.) Jo, OS börjar ju imorgon, och här har vi OS-låt 2008 på gång.

Problemet med låten är att det är många ord på liten yta, särskilt i refrängen. Då tänker ni, jamen, då kan ni ju ändra det. Pff, det är Markus som har skrivit texten, så den är helig. Dessutom är den bra. Då tänker ni, jamen lägg ned den då, om man inte hör vad som sägs då är det väl ingen idé. Snacka skit! Har ni hört Marcoolio.

LIte jobbigt att jag är upplagd för att göra klart den ikväll så man är klar till OS. Jobbigt för mina grannar eftersom jag skulle behöva slita fram elguran. Den distade varianten. Men men, OS pågår ju i några månader nu därborta i förtryckarland.

Så, tack Pernilla för hjälpen. Nu återstår att klippa till dig så de bra spåren låter mest. Klippa till ljudet, ja, precis, klipp bort mig när jag skrattar på den ljusa refrängen som just ingen av oss sjöng med lätthet. Och sen är det klar… Jäsiken, jag ska ju sjunga själv också. Och ha in herr Markus på bas. Och lura med John på entusiastisk kör.

Nåt säger mig att den inte är klar till OS:

Inte detta OS.

Kram, alla

