Å jag som hade tänkt att sova… Men då tänker mina vårrullar, att visst, lingonsylten kan man väl sprätta iväg på Anders goa, gröna tröja. Å då ska väl grönisen in i maskinen för lite vaskelivask. Å då väntar väl Anders två och en halv timma med att sova då. Penis.

Vart spexrep idag. En skådis kort, så man såg litegrann av helheten i alla fall. Och det ska nog gå att klämma liv i öppningscenen, trots allt. Den är ju lite lurig, då vi ska klämmain både presentationer av så gott som alla och samtidigt vara tydliga samt smäcka på med mycket humor. Inte det enklaste. Men ser det redan bra ut nu så ska nog skövdeborna få veta att de lever då i mars-trakterna när spexet ska dunkas ut.

Å imorgon vart det musikal. Om den är bra? Jag vet verkligen inte. Jag har sett två musikaler på stadsteatern. Den ena  lämnade jag i akt-pausen (Eva Britt Strandberg ska INTE sjunga) och den andra somnade jag på… Jesus gör mig trött.

Och trött var då inte bra. Sån tur att jag har 2, 76 gig ljud att gå igenom… Natti natti.

