Intressant serie. Den går ut på att det poppar fram dinosaurier från små blixtrande fält som uppstår här och var runt London.  Alltid roligt att se lite CGI. Men de gör just inte mycket med monstren. De springer runt och sen får de fånga in dem.

Men de har en grundplot som kunde fungera lysande, om de bara gav upp på att i varje avsnitt visa en dinosaurie, för mycket av en formel. Kunde de ge sig in på de privata forskare som anställt av staten för att förhindra att detta kommer ut till allmänheten och lita på att konspirationsteorierna kan bära serien skulle den vara lysande.

Nåja, egentligen räcker det gott med Lucy Brown, min framtida fru. Hon är inte den minst charmiga eller snygga personen. Vilket innebär att hon privat så klart är ett svin. Men men, man kan inte få allt. Så, jag åker väl över till England och gifter mig med henne snart.

Eller också åker jag dit och sätter mig på en pub och skriver hits. Jävulen vad jag längtar efter ordentlig öl till goa priser. Annars vet jag inte vad jag skulle göra i England. Jag menar, jag kan ju inte dricka öl och skriva låtar hela dagarna. HAAAAAAAAAAA! Vet ni, jag kan det. Jag har testat det förr. Visserligen med uselt resultat. Alkohol och skapande funkar bara inte.

Fast nu har jag köpt en melodica å en ukulele. Så, det blir feta låtar härnäst. Om nu bara smärtan över allt väntan på leveransen kunde gå över. Skulle gissa på att paketet är här på onsdag. Så, fram till dess blir det lidande.

Och just det, på tisdag avgörs min framtid.

