* att Timothy Dalton ÄR den bäste Bond, ja kanske den bäste skådisen genom tiderna

* att bra teveserier alltid är korta, säg sex avsnitt

* att rödvin som smakar räva trots allt är rödvin

* att dåliga vänner oxå är vänner

* att polenta egentligen inte är gott, men att det går att lura sig att tycka om det

* att jag är intelligent, förmodligen bra mycket mer intelligent än många av de jag känner – och att det finns så många sätt att beskriva ordet intelligent att det betyder absolut ingenting

* att jag behöver ett jobb snarast då skolan är ett skämt

* jupp, skolan är ett skämt

* att avancerade telefoner gör att jag känner mig vid liv; detta ÄR ryggsäcken som gör att man flyger

* att jag längtar tillbaka till England och ett samhälle och en stad som är äldre, där varje gathörn har nåt mer att ge

* jag tror att det kommer att ordna sig

– och vem fan trodde det

* like, Oh, oh my god!

