Total tomhet.

4 veckor på praktik på skolmatsal – så, vad har det gett? Saker och ting antar jag, skit i det.

Men nu är jag trött. Det KAN bero på att jag varit sjuk mest hela tiden, men varit på praktiken ändå och även jobbat lite. Men jag börjar undra om det inte är själva jobbsökeriet som drar kraften ur en. Jag menar, mejla så mycket, det kan aldrig vara bra. Nåja. Jag överlever nog.

I själva verkar tror jag vintern gjort mig trött. Cyklande på tajta cykelbanor där snön slår däcket åt olika håll är kanske inte att rekommendera för den som inte vill ha lårmuskler som de tätaste fibrillstockar. Oh, nice, muskler. Men det är slut på musklerna nu. Anders har skaffat sig en bil. Och om några dagar kommer han åt den.

Jag kan erkänna att jag inte ser så bra när jag skriver detta. Därav att det ser ut… tja, som om jag inte lagt ned allt för feta tankar på vad jag skriver. Men det är fel. Jag har verkligen tänkt. Och jag har kommit fram till nåt. Men jag tänker inte berätta det. Jag kommer att fortsätta att klicka irrelevanta tankefragment tills jag verkligen vet hur jag ska formulera det jag vill säga.

Inte för att det är nåt speciellt. Men jag har kommit till en viss insikt.  Ha ha ha. Ni vet, som man alltid gör.

Men visst är jag trött. Helvete, vad trött. Ska bli skoj att komma tillbaka till skolan och sitta och lata sig. Och där var tydligen en dansk att reta upp numer. Nice.

