Jag kan erkänna att det inte är några problem med mina genitalier. Tja, de kanske är lite väl omotionerade för tillfället, men de är lagom skrumpna och håriga.

I övrigt inte mycket. Jag har helt tappat min drive i att jag måste vara bäst. Det händer inte mycket. Och det är tråkigt. Utan min drive så är det inte så mycket med livet. Jag behöver jobba på att vara bäst på något för att ha roligt, fylla livet med innehåll.

Jag har dessutom varit förkyld några dagar. Ooooooo. Men ändå.

Jobb har vi lite. Det på Berget rullar på  med sina timmar. Det vart lite nere på stan och jag ska kolla läget på ett ställe nedåt pangpanggänget. Tja, det kunde varit roligare och mer inkomstbringande saker man pysslade med. Men, vad fan.

Fick en bas idag. Den är lite wonky. G-strängen vill inte ge vidare ljud i stärkaren. Anus. Kanske blir till att skicka tillbaka den lille gynnaren till Tyskland igen. Men jag kan också bara vara trött, kränky och allergisk mot elektriska apparater.

C’est la vie, c’est la mienne, c’est la merde.

Därdu! Några franska ord. Satan vilka kunskaper jag besitter. Jag är en sann renässansmänska.

