Jävla röv. Å då menar jag inte att jag har ont i arslet. Det är mer allmänt.

För lång tid med att må för dåligt knäcker den långsiktiga livsgnistan. Den har inte kvar sparlågan som gör att man kan tända på dem stora lågan. 

 

 

Vad gör jag?

Leva i all ära. Det får gärna vara roligt också. Så, intressen? Springa är roligt. Höften är otroligt mycket bättre. Hittar jag skor som kan stå ut med mina fötter har jag ett intresse.

Musik. Tappat den grejen. Finns inte nåt roligt där. Behöver nån att klura på  hela grejen med. Bara att hitta nån som står ut med mig. Så… det är kört.

Jobbet. Det går i vågor som är lite för höga för min del. Och jag skulle behöva ha högre lön. Funderar på att köpa hus. Banken vill att jag har högre lön.

Vänner. Jag är inte social av mig. Det är värre nu än på många år. Jag umgås inte med de vänner jag har. Och det är väl så det är då. Vill jag göra det? Jag vet. Det låter korkat. Men man är den man är.

Fiske? Nåt har gått snett där. Jag har slutat. Antar att det blev ointressant när jag jobbade för mycket. Och nu är konnotationerna fel.

Och så vidare. Jag skulle behöva reda upp det här

 

